Två tjejer • 1998 • foto • mode • vardag

Q/A

Den svarta mascaran är det en längd eller volym mascara? Kan ni lägga upp en bild på era rum, vore jätte kul!!:))
-Det är en volym mascara, den gör fransarna väldigt fylliga med mycket volym. 
 Jag (Rebecka) ska försöka fixa några bilder på mitt rum, är inte säker när dom kommer upp bara :)
 
 
Dom rosa nike skorna på bilden, vart är dom ifrån och hur mycket kostar dom? Tacksam för svar:)

- Skorna är ifrån intersport och kostar runt 1200kr.
 
Rebecka, du skrev tidigare att du gillar att träna. Jag vill åxå börja träna men vet inte hur jag ska komma igång. Kan inte du berätta var du får din motivation ifrån.Kram
 
-Självklart, jag berättar det i ett nytt inlägg :)
 
 


Snyggga!!

2014-03-10 · 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback