Två tjejer • 1998 • foto • mode • vardag

Svar på frågestunden del 2

Grym blogg ni har tjejer, vad har ni för platser på bangerz tour? :)
Hands in the air early entry golden circle :)
 
Har ni känt varandra länge? 
japp sedan förskolan
 
Har ni några favoritaffärer att gå i när ni är i andra städer?
Zara, Chelsea, Hollister m.m  
  
Vart gjorde ni detta fina collage med det runda i mitten?
Picmonkey.com
  
Vad har ni för kamera? 
Vi båda använder Canon Powershot G15  
 
Favorit vårkläder? 
R: Mina blusar från Chelsea
A: Min jacka från sheinside 
 
Åh, jättefint! Är din skinnjacka från Chiquelle förresten? Funderar på att skicka efter sen sådan nämligen! Vilken storlek har du isf? Och stämmer den bra i storlek? Kram
Åh tack! Den är från Chiquelle och jag tycker verkligen att du borde skicka efter den. Jag har i storlek 36 och i vanliga fall brukar jag ha i storlek 34 så den kanske är lite liten i storleken. 
 
 
Favorit klädbutiker? 
R: Hollister och Chelsea
A: H&M och Zara
  
Favorit sminkmärke? 
R: Mac
A:Benefit
 
Bästa skolämnet? 
R: Idrott och spanska
A: Jag har inget men om jag måste välja så är det engelska haha
 
Favoriträtt? 
R: Plankstek
A: Pannkakor
 
Favorit doft? 
Båda: Hmm... The Key tror vi
 
Bästa drycken?
Båda: fanta exotic

 

Favoritlåt?
R: Little me - Little mix
A: On my mind - Pia Mia
 
Favorit serie
R: Pretty little liars
A: Teen wolf & Modern family
 
Varför började ni blogga? 
Vi började blogga eftersom vi tyckte att det verkade kul.
 


Kul att läsa!

Sv: haha ja scones är så gott! :D
Kram

2014-03-24 · 09:27:15

reply: Tack! Ja på bilden ser det bra ut men imorse var det kaos hah a:D

2014-03-24 · 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback