Två tjejer • 1998 • foto • mode • vardag

Svar på frågestunden del 1

Jag har många gånger försökt göra en sådan uppsättning. Men det funkar inte. Har du en sådandär dounuts i eller? Skulle det vara möjligt att visa i steg, med bilder hur du gör? Och vad använder du för hårspännen?  
Jag (Rebecka) använder en dounut i och sen så använder jag speciella hårspännen som är till för dounuts. Men jag kan fixa ett inlägg om hur jag gör, vet inte riktigt när det kommer upp bara.
 
Dröm resa och varför just det landet?
Båda: USA, eftersom det är landet som har allt.
 
Bästa filmen ni har sett?
R: The vow
A: LOL 
 
Gud vilka snygga jeans! Vart har du köpt dom? 
Tack! Dom är köpta på Hollister 
 
 
 
 
Så snygg klocka och Jeans, vart och hur mkt kostade dom?:))
Tack så mycket! Klockan är från Ur&Penn och den kostade ca 270kr.
Jeansen är från Hollister och dom kostar ca 700kr tror jag
  
Kan inte du visa vilka borstar du använder till foundation, ögonskugga och puder? Är lite dålig på vilken borte som ska användas till vad..haha 
Kram
Jo visst det kommer i ett nytt inlägg.
  
Tjena undrar vart du köpte den ifrån? (sminkborttagningen)
Jag köpte den på apoteket men tror att den finns lite överallt tex h&m och kicks.
 
Snygg, vart har du köpt den? Pris?:)) (vogue tröjan)
Tack, jag köpte den i butik som heter Ohio i Stockholm och den kostade ca 250kr.
  
ÅH vilken fin blogg ni har! Är Mary Kay sminkborstarna bra? Kram
Tack så mycket! Ja dom är superbra!
  
Snyggt! :) Håller de lacken bra? (OPI)
Tack, ja dom håller jättebra!
 
Hur brukar eran frukost se ut?:)
Olika beroende på om vi har brottom eller inte.
 
Favoritfärger? 
Båda: på kläder svart, annars vit.
 
Om ni vann varsin vinst av 1 miljon vad skulle ni först köpa då? 
Vi skulle nog boka en resa..
 
Vilka färger tycker ni är fula?
Inga speciella
 
Vilka bloggar läser ni?
Kenzas, Andrea Hedenstedts, Nickys, Fanny Lyckmans och sen så läser vi några andra små bloggar.
 
Vilka märken har du på sminkborstarna?
Mac, Kicks och Marykay
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback