Två tjejer • 1998 • foto • mode • vardag

New in

 
//Rebecka


Tränar du(Rebecka)? Isåfall hur ofta?:) älskaar er blogg!

Svar: Ja jag tränar, jag har gått på fotboll i ca 6 år men slutade för ett halvår sedan. Men efter det så började jag gå på malkars på olika pass (oftast kondition och styrka pass) och där går jag ca3 gånger i veckan och ibland mer, men nu på sommaren blir det inte så mycket ;) Men annars så tänker jag ganska mycket på vad jag äter och skippar ofta godiset. Hoppas att du är nöjd med svaret / Rebecka ♥
aliceochrebecka.blogg.se

2013-07-24 · 20:21:12

Okej, såå värd din perfekta kropp är du då! Haha, men kan du äta chips och läsk osv eller skippar du allt sånt?

Svar: Asså självklart så äter jag onyttigheter ibland men inte alls lika ofta längre. Chips gillar jag faktiskt inte så mycket så det äter jag inte alls ofta, men läsk kan väl ingen motstå så dricker jag ibland hihi /Rebecka ♥
aliceochrebecka.blogg.se

2013-07-27 · 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback