Två tjejer • 1998 • foto • mode • vardag

Svar

Dom är verkligen så himla fina! Undrar om du skulle kunna svara på lite frågor om den? Typ som vad den kostade med frakt och om det var tull och så? Vad heter färgen, och hur är den i storleken? Skulle vara jätte tacksam för svar! Kram :)
 

Jag beställde min Bikini på Triangl.com 
och det tog ca 1 vecka att få den. Jag valde färgen California Coral och det är alltså den rosa. Det är ganska svårt att veta vilken storlek man ska välja, men jag läste att man helst skulle ta en storlek större än vad man egentligen har i överdelen och det stämmde. Jag valde storlek S i överdelen och XS i underdelen och dom passar perfekt. Bikinin kostar ca 520kr + ca 150kr i frakt.
Hoppas du blev nöjd med svaret annars är det bara att fråga igen ♥ 
 
-Rebecka 


Det är jag absolut! Tack så jättemycket för snabbt svar, hjälpte verkligen!

2014-02-01 · 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback